February 9, 2016

Dan zaljubljenih uz knjigu i čaj....





Dan zaljubljenih je iza ugla, a mi za vas imamo jednu lepu ideju za poklon ili pak kako možete da provedete ovaj krajnje romantičan dan.

Nažalost nisam bila u mogućnosti sa vama da podelim par recepata za Dan zaljubljenih, jer nisam u Srbiji, ali nadam se da ću ovako dati barem malo ideje kako da upotpunite ovaj praznik.
Ja sam ovo predivno popodne provela uz čitanje ovih divnih knjiga i uživanje u dvoje uz čaj....









U pitanju je čaj iz Small tree radnje "Hram ljubavi". Njega čine crni Ceylonski čaj sa aromom jagode i krema sa komadima jagode, kamilice i bele čokolade. Ako pravite više, možete tri kašičice da sipate i ostavite da odstoji do najviše 5 minuta. Zatim procedite u čajnik ili šolje.
 Moj dodatni savet je da ako volite sladak čaj kao i ja, onda kada stavite vodu da ključa, tu stavite šećera po želji i tako će se ravnomerno istopiti.
Takođe imate opciju "Čaj za ljubavnike" u Kući čaja. Tu je jedna potpuno drugačija mešavina ali podjednako privlačna: kombinacija crnog čaja sa jabukom, bademima, cimetom i đumbirom.


Ja lično svaki od ovih čajeva volim sa mlekom, tako da to je moj topli predlog vama. Ove arome ima da vam probude sva čula, uz neki čokoladni kolač moćićete da uživate u dvoje na ovaj divan dan...



Sa vama ću podeliti po meni omiljena pisma iz ovih knjiga. Nisam još pročitala celu knjigu, jer naprosto volim iz delova da je čitam. A i uvek da se iznenadim nekim novim pismom, jer stvarno jesu divna. Vrate vas u jedno drugo vreme, kada su ljubav i problemi bili gledani iz potpuno druge perspektive. Vremena i osećanja su bila jednostavnija i tako i očekivanja. Ako ove knjige već nemate u svojoj biblioteci, predlažem vam da ih kupite, jer su stvarno mali dragulji. Sada u Vulkan knižarama imate ih na akciji, gde tri knjige možete da dobijete za 999 din, pa odma prvom prilikom pođite i uzmite ih. Vrede.


Najlepša ljubavna pisma velikana
 Pismo Mozarta svojoj ženi.
Za Konstancu iz Drezdena 16 april 1789. godine

"Draga moja ženice imam mnogo zahteva. Molim te da:

1. Da ne budeš melanholična,
2. Vodiš računa o svom zdravlju i da se čuvaš prolećnog povetarca,
3. Ne izlaziš napolje i šetaš sama-najbolje bi bilo da uopšte ne ideš u šetnju
4. Budeš potpuno sigurna u moju ljubav. Do sada nisam spasao ni jedno jedino pismo a da nisam stavio svoj dragi portret pored tebe.
6. I na kraju, preklinjem te da mi pošalješ još detalja u tvojim pismima. Mnogo bih voleo da znam da li je naš zet Hofer dolazio da vas poseti dan nakon mog odlaska? Dolazi li često, kao što mi je obećao? Da li Langovi dolaze ponekad? Dokle se stiglo sa portretom? Kakav život vodiš? Sve ove stvari me, naravno, veoma interesuju.
7.Molim te da vodiš računa o tvojoj časti i o mojoj, ali isto tako da uzmeš u obzir i to kako izgledaš. Ne ljuti se na mene što tražim ovo od tebe, Treba da me voliš čak i više što cenim tvoju čast."

V.A.Mocart



Najlepša ljubavna pisma izuzetnih žena

Pismo An Bolin Henriju VI

"Gospodine,

Nezadovoljstvo Vaše milosti i moje utamničenje jesu stvari meni tako strane, a šta pisati i čime se opravdati uopšte ne znam, a Vi mi poslaste ( da spremno priznam istinu i time zadobijem vašu naklonost) baš onoga za koga znate da mi je od davnina predani neprijatelj, ja ne primih tu poruku od njega, a da pre toga shvatih ono što mišljate. I ako kažete da mi priznavanje istine svakako može omogućiti bezbednost, ja ću sa svom svojom voljom i dužnošću ispuniti Vaše naređenje. Ali ne dozvolite Vašoj milosti da ikada pomisli da će vaša jadna supruga ikada priznati krivicu, koja nije ništa drugo nego misao na osnovu koje se dalje postupilo, i da kaže istinu da nijedan vladar nikada nije imao suprugu odaniju svim dužnostima i iskenijih osećanja, nego što se vi ikada mogli da nađete u Ani Bolin, čijim imenom i mestom bih se vrlo rado zadovoljila da su time i Bog i Vaša milost bili zadovoljni......"
(pismo je poduže pa sam samo jedan deo iskucala)


Vaša najodanija i najvernija supruga
A.B


-Maja-

No comments:

Post a Comment